Nakon posjete našoj web prodaji i odabira željenog artikla, te samog završetka narudžbe i svih njenih koraka, naša korisnička služba će da Vas pozove i obavijesti o samoj narudžbi i roku isporuke.
Hvala Vam na ukazanom povjerenju.
Nakon posjete našoj web prodaji i odabira željenog artikla, te samog završetka narudžbe i svih njenih koraka, naša korisnička služba će da Vas pozove i obavijesti o samoj narudžbi i roku isporuke.
Hvala Vam na ukazanom povjerenju.
Sve artikle kupljene putem našeg web shop-a dostavljamo na Vašu adresu na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine.
Napominjemo da su neradni dani subota i nedjelja, te se oni ne računaju u rok dostave. Rok dostave, nakon provjere narudžbe, iznosi do 10 dana.
Cijena dostave za narudžbe iznad 500,00 KM je besplatna.
Svi artikli koji su naručeni dolaze fabrički upakovani na Vašu adresu, tako da se ne mogu oštetiti. Dostavna kompanija dostavlja artikl do ulaza u Vašu kuću / haustor, te ne radi unos i montažu. Artikl trebate sami da montirate.
Sve informacije u vezi dostave možete da dobijete na naš telefon: 033 513 514
Ukoliko ustanovite, prilikom korištenja tek kupljenog proizvoda (unutar 7 dana od prijema), da proizvod kojeg ste kupili ima neko oštećenje, molimo Vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:
1. Ime i prezime
2. Naziv artikla (broj narudžbe)
Podatke možete poslati na mail: webshop sinmax.ba
Nakon što zaprimimo sve potrebne podatke, naš tim će Vas kontaktirati sa informacijama:
– da li se proizvod može zamjeniti za drugi isti takav (neoštećen)
– da li se može izvršiti povrat novca
Da biste ostvarili pravo na zamjenu artikla, potrebno je da sačuvate orginalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio orginalno isporučen, te da obezbjedite račun / garanciju, koju Vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom procesa zamjene.
Artikl mora biti bez fizičkih oštećenja, te bez vidljivih tragova korištenja i habanja. Ukoliko su uslovi za reklamaciju opravdani i ispunjavaju sve uslove (zamjena artikla ili vraćanje novca), na Vašu adresu ćemo poslati dostavnu kompaniju koja će preuzeti proizvod koji želite zamjeniti i vratiti u naše skladište. Kad proizvod bude kod nas obavjestiti ćemo Vas (1-3 dana) o daljem procesu reklamacije.
Informaciju o zamjeni za drugi proizvod ili odbijanju zahtjeva za zamjenu obavjestiti ćemo Vas unutar 8 radnih dana (ne računamo subotu i nedjelju), od dana zaprimanja reklamacije, telefonskim putem ili pismeno ili putem e-maila.
Rok za rješavanje reklamacije je 45 radnih dana.
U suprotnom pozovite nas na 033 513 514 ili putem e-maila na info@sinmax.ba
Nastojat ćemo da na obostrano zadovoljstvo riješimo svaki Vaš zahtjev.
Radno vrijeme naše korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 08.00h do 16.00h.
Plaćanje pouzećem Vam omogućava da iznos cjelokupne narudžbe platite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada roba bude na Vašoj adresi. Plaćanje na ovaj način se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da niste u mogućnosti zaprimiti pošiljku u datom trenutku, dostavljač ostavlja obavijest o prispjeću pošiljke.