Sinmax d.o.o. je kompanija osnovana 2019 godine kao nasljednik Sinkro maloprodajne i veleprodajne mreže.
Bavimo se proizvodnjom, distribucijom i izvozom proizvoda namjenjenih za opremanje enterijera. U to spadaju: pločasti i tapacirani namještaj, dekoracije, kućni tekstil, tepisi, te kupatilski namještaj.
Osnovna snaga preduzeća je naš kolektiv koji čine kompetentni i stručni ljudi sa izuzetnim znanjima i vještinama u oblastima u kojima djeluju.
Ponosni smo i na eksterne saradnike u koje spadaju: dizajneri, arhitekti, modelari, konstruktori, eksperti za uređenje enterijera, tapetari, krojači, šivači, marketinški eksperti i ekonomi, koji sa stalno uposlenim čine tim čija sinergija zadovoljava sve potrebe naših kupaca.
Također smo ponosni na naše poslovne partnere, prije svega domaće ino kupce koji svojim povjerenjem iz dana u dan daju dodatnu snagu i motiv za napredovanje.
Naši dobavljači su dio naše porodice, a osim domaćih kompanija čiji kvalitet i profesionalnost su na zavidnom nivou, tu su i najpoznatiji evropski brendovi, od kojih izdvajamo Cotta Collection AG – najvećeg evropskog proizvođaća namještaja.
Cotta sa sjedištem u Lihtenštajnu, čiji smo ekskluzivni zastupnik postali u januaru 2020 godine, ima ukupno 18 fabrika u Njemačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji i Bosni i Hercegovini.
Sinkro, tržišni lider u proizvodnji tapaciranog namještaja u Bosni i Hercegovini, je član grupacije od septembra 2018 godine.
Kompanija Sinmax d.o.o. tržišno djeluje u četiri sektora i to: proizvodnja, veleprodaja, maloprodaja i izvoz.
Sjedište kompanije se nalazi na Vilsonovom šetalištu na adresi Zmaja od Bosne 13, a proizvodnja, maloprodaja i veleprodaja u Hrasnici na adresi Put Famosa 38.
O nama
Sinmax d.o.o.
Naša vizija
Postati tržišni lider u prodaji, distribuciji i proizvodnji namještaja. Zastupajući sljedeće vrijednosti:
– Sinergija svih najbitnijih interesnih grupa: zaposlenih, kupaca i dobavljača.
– Inovativnost. Neprekidno ulaganje napora na polju iznalaženja boljih rješenja dizajna proizvoda, unapređenja usluga, te racionalizaciji internih procesa.
– Napredak. Težnja za boljitkom. Kreiranje boljeg svijeta za sve.
– Motiviranost. Konstantno ulaganje u ljudski factor kao osnovu snagu kompanije.
– Ambicija. Proces postavljenja izazova – visokih ciljeva, praćenja rezultata i ponovnog planiranja.
– X-faktor. Faktor koji imamo, koji nas razlikuje od drugih i čini najboljim.