Šesto po redu YOUNG LIONS BiH takmičenje, kao dio Internacionalnog CANNES YOUNG LIONS takmičenja odvija se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji Via Media agencije, dok je oficijelni partner ovogodišnjeg takmičenja bila Shutterstock platforma koja je takmičarima omogućila pristup svim potrebnim materijalima. Takmičenje predstavlja fantastičnu priliku za mlade kreativce da pokažu svoje talente i steknu priznanje na domaćoj i globalnoj sceni i namijenjeno je mladim profesionalcima starosti do 30 godine.
Sinmax d.o.o. je opremio comfort zonu, kako bi takmičari mogli da se opuste tokom svog kreativnog procesa.
Ove godine glavni sponzor takmičenja bio je UNDP koji je pripremio zadatak kreiranja kampanje o razbijanju stereotipa kod mladih ljudi o neravnopravnosti spolova i nejednakih mogućnosti i izbora koji su pred njima. Za realizaciju zadatka imali su na raspolaganju 24 sata, a brief je predstavio Pavle Banjac, šef odjela komunikacija UNDP-a BiH.
Pobjednički tim je osvojio nagradu u vrijednosti od 20.000 KM kroz kotizacije za oficijelni Kanski festival, kao i jedinstvenu priliku da učestvuju na Cannes Young Lions 2023. gdje će predstavljati Bosnu i Hercegovinu u periodu od 19. do 23. juna, a troškovi puta i smještaja su im također obezbijeđeni. Festival kreativnosti Cannes Lions, svjetski je poznat događaj koji okuplja najbolje umove u oglašavanju i kreativnosti. Ovo je prilika za umrežavanje s liderima u industriji, prisustvovanje razgovorima i radionicama i vrijedan uvid u reklamnu industriju.