Stambeni enterijeri se dizajniraju i prilagođavaju nekolicini stanovnika, dok su prodajni objekti i poslovnice nešto sasvim drugo. Maloprodajni prostori moraju privući daleko veću publiku da bi održali svoju prodaju.
U nastavku možete pogledati fotografije našeg projekta uređenja i opremanja poslovnice na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.
Zašto je dizajn poslovnice važan?
Jednostavno rečeno, maloprodajne poslovnice se baziraju na profit od prodaje. Da bi ostvarile prodaju, moraju privući kupce sa više faktora, pored nenadmašnih ponuda i pored fantastične usluge. Dizajn enterijera poslovnih prostora i trgovina, treba uzbuditi ciljnu publiku. Prostori, dekor i nameštaj trgovine treba da jasno saopštavaju njenu ponudu i cilj.
Ukratko, dizajn enterijera prodavnice je značajan jer ima moć da privuče kupce i utiče na prodaju. Mora da bude upečatljiv sa ulaza, jer je prvi dojam najvažniji. Primamljiv izgled podstiče pretraživanje bez da se kupci osjećaju kao da pokušavaju pobjeći iz lavirinta.
Identificiranje odgovarajućeg rasporeda.
Idealan raspored ovisi o faktorima kao što su veličina prostora, izloženi proizvodi i željeni tok prometa. Izgled trgovine je daleko važniji nego što većina ljudi misli, jer poboljšava korisničko iskustvo.
Osnovni savjet dizajnera prodajnih prostora jeste da se posebna pažnja da dobrom osvjetljenju. Rasvjeta može poboljšati maloprodajni dizajn enterijera u velikoj mjeri. Ima različite efekte, ovisno o tome kako se koristi i veoma je važna za prezentaciju artikala.