Opremanje poslovnog prostora je veoma složen proces i ni po jednom parametru se ne može porediti sa opremanjem privatnih prostora.
Koncepcijom radni prostor mora biti prilagođen potrebama korisnika. U procesu izrade djelimičnih ili kompletnih opremanja poslovnog prostora, naš tim uvijek posebnu pažnju poklanjaju kvalitetu i funkcionalnosti. Svaki plan uključuje niz “praktičnih” karakteristika, uključujući modularnost i mudar izbor materijala.
Open space kancelarije
Za ovaj projekat, opremanje kancelarijskog prostora “Alternativa”, dizajnirali smo otvoreni tip kancelarija.
Radna mesta otvorenog tipa predstavljaju pravu revoluciju u uređenju poslovnog prostora – ekonomičnost se ogleda u inteligentnoj upotrebi resursa, počevši od zajedničke upotrebe opreme i interakcije uposlenika do održavanja. Nestanak barijera poboljšao je komunikaciju, i podstaknut je timski rad.
Glavne faze uređenja poslovnog prostora:
- Poslovni koncept mjerenja i istraživanja prostora. Studija želja klijenata i analiza poslovnih procesa (konsultacije i mjerenje)
- Definiranje stilskog pravca i palete boja (konsultacije i mjerenje)
- Preuređenje, pravilno zoniranje, kako za posjetitelje tako i za osoblje u prostoru
- Planska odluka o postavljanju namještaja i opreme (projektovanje i planiranje)
- Izrada crteža i 3D modela namještaja, ekskluzivnih i unikatnih elemenata enterijera, dekoracija
- Izrada ponude
- Proizvodnja, isporuka i montaža
Za funkcionalnu kancelariju i dobro osmišljen kancelarijski prostor, konferencijske sale, kancelarije i pomoćne prostore, obratite nam se s poverenjem, jer je opremanje profesionalnih prostora ozbiljan posao, a ne hobi.